|
|
MarkedsføringDer skal sikres sammenhæng i den totale ferieoplevelse på Djursland. Det betyder, at Djursland som resort kontinuerligt skal udvikles og sælges via en palette af attraktive oplevelsesmuligheder med tilhørende udbud af bl.a. overnatningsfaciliteter, bespisning og detailhandel. Djurslands turisme skal desuden udvikles og afsættes med fokus på kvalitet i ferien. Det betyder høj tilfredshed og opfyldte ferieforventninger.
Kommunikationsindsatsen skal sikre en mangfoldighed i hele synliggørelsen af Djursland som kystferieområde. Det understøtter erhvervets samarbejde omkring markedsføringselementerne og det binder udviklingen af nedslagspunkter på Djursland sammen. Det er med til at differentiere kystproduktet i medierne og styrker områdets samlede brand.
Markedsføringsindsatsen skal udmøntes ved:
- At Djursland med en palette af oplevelser og aktiviteter synliggøres og gøres yderligere attraktiv i forhold til at holde ferien hele året på Djursland
- At Djurslands brand skærpes og benyttes bredt set
- At Djursland bliver synlig på flere afsætningsplatforme og i salgsfremmende samarbejder
- At der udvikles oplevelsespakker – blandt andet med fokus på de mange naturoplevelser i og omkring Nationalpark Mols Bjerge
|
|
|
|
|